28 februari 2012

Svanenmärkta böcker

Jag fortsätter min lilla kampanj för att alla kan göra nåt litet för miljön. Något som tar kanske 10 sekunder och inte kostar nånting är att skriva under Svanens bokupprop. Visa att det finns en efterfrågan på miljömärkta böcker!
Att låna böcker på bibliotek, av vänner och familj eller köpa begagnade böcker istället för nya är givetvis andra små handlingar vi kan göra för att göra en liten anings skillnad. Min fina svärmor har fått upp mina ögon för Bokbörsen. Massor av begagnade böcker! Många som inte går att få tag på nya. Har hittat några Mariane Keyes som jag kanske ger mig själv i present när jag förtjänat det. Lättläst chic lit. Det blir mest sånt nu, jag har inte tid att läsa så mycket som kräver djupare koncentration tyvärr.

För er som väntar så kommer jag att uppdatera bloggen med lite bilder och sånt snart. Igår ville inte bilduppladdningen funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar