10 juni 2012

30 år

Vilka dagar! Igår hade jag 30-års-fest med släkt och vänner i Uppsala, idag var det födelsedag med hemresa, god tortellini-middag i hemmets lugna vrå, Ben&Jerry's half baked-glass, Att angöra en brygga, jordgubbar och presenter. Hade bara önskat mig festbidrag, så det blev inte så många paket, precis som jag hoppats på. Men de jag fick var jättefina! Nu funkar kamera och dator, så en vacker dag ska jag visa er lite av vad jag fått. En av presenterna från David var ett bidrag till en Paris-weekend, och resten av resan bekostas av de festbidrag som inte gick åt till mat, dryck, dekorationer och annat. Så det franska temat håller i sig. I september ska vi ströva längs Seine, strosa i Montmartre och sitta på caféer... Inte bara kolla alla turist-måsten, utan mer insupa Paris-atmosfären.
Någon som har några tips?

1 kommentar:

  1. Det är ett bra tag sen du gjorde det här inlägget, och ännu senare kommer min kommentar, men utöver all tacksamhet för partyt tänkte jag bara säga att Machmot och Johanna ju var i Paris påsken 2010 på ungefär en sån resa som ni tänker er. De har säkert lite tips vid sidan om turiststråken.
    Kram!
    Svärmodren

    SvaraRadera