22 augusti 2012

Instagram

Instagram är ett medie som passar mig. En bild ur vardagen, en kort kommentar. Bjuder på några bilder därifrån idag. Alla har ju inte smartphones... Jag gillar min nya mobil, men kameran är ju kanske inte den bästa. Låtsas att det är ett proffsigt, konstnärligt sudd-filter jag använt, så ser det inte lika trist ut.



Patrik och jag målar med fingerfärg.



Fina mamma var på besök förra veckan. Bjöd på favoriten körsbärspaj med vaniljglass.



Patrik och jag har ritat i mitt jättestora (A2) ritblock. Många katter och många streck.



På kantarelljakt i skogen. Patrik hittade en hallonbuske som plundrades...



I närheten av jobbet. Det börjar märkas att sommaren går mot sitt slut.



Boken jag läser på bussen just nu. Lite historia, lite Shakespeare och så en stor slev DaVinci-kod. Och allt detta i Siena, som vi besökte på bröllopsresan. Det gör ju inte historien sämre.



Vad jag roar mig med en kväll när Daivd är på bilpools-möte och Patrik sover. Te och engelsk lakritskonfekt, koftstickning och en film på TV.

1 kommentar:

  1. Jag börjar inse mer o mer att jag bör skaffa en sådan telefon snart. Det är många som gör som du och man missar ju så mycket när man inte kan hänga med.

    SvaraRadera