02 augusti 2012

Ny telefon

Ok, nu äntligen har det hänt. Efter drygt 6½ år kände jag att det var dags för något nytt. Min gamla mobil funkar fortfarande fint så länge den inte blir fuktig, då blir alla kommandon helt galna och den skriver vad den känner för. Men jag kände att det kanske började blir dags för nåt nytt. Så nu har även jag sällat mig till skaran med smartphones. En liten Samsung blev det. Inget märkvärdigt, men den har betydligt fler funktioner än jag nånsin kommer att förstå nyttan med. Det hade visserligen min gamla telefon oxå... Kan man sms:a, ringa, ta kort och lyssna på musik så är jag nöjd. Det jag var ute efter med en smartphone var väl Wordfeud och Instagram.
Inte alls speciellt bra på wordfeud, men vill nån utmana mig så leta reda på thalia82. Och på Instagram heter jag Anna_Lundqvist1982 . Det blir betydligt fler bilder där än här... ska försöka komma igång med att blogga från mobilen också när jag satt mig in i hur det fungerar lite mer. Kan tänka mig att det kanske kan bli lite tätare mellan inläggen på det viset.
Nu har jag en liten otålig gosse här som kräver min uppmärksamhet. Och kanske lite frukost...

2 kommentarer:

  1. Frukost låter bra! Lycka till med nya telefonen!

    SvaraRadera
  2. Jag har haft spelförbud på min telefon och klarat det läääänge (alltså som jag själv satt upp för att jag vet att jag kommer sitta där och spela bort en massa tid jag inte har annars) men förra veckan gav jag upp och laddade hem ruzzle. Nu är jag fast=)

    SvaraRadera