06 mars 2012

Produktiv dag

Tänk, det blev faktiskt en sån där bra dag som jag trodde i morse. Med ett litet bakslag. Solen sken inte hela tiden när i var ute. Men om det var det enda som gick snett så måste jag säga att det ändå blev en väldigt lyckad dag.
Jag har fixat papper från optikern så att jag kan fixa ett övningskörningstillstånd, jag har bokat ett möte med min handledare på Arbetsförmedlingen, jag hittade en hundralapp på marken under promenaden (som byttes mot en liten fånig present till David bara för att han är bäst) och jag har köpt ett nytt busskort så att jag kan åka och gratulera min bror som fyller år på torsdag. Och min snälla svärfar har hjälpt mig ordna en lokal till min födelsedagsfest i juni. Så det är många saker att stryka från "att göra-listan".
Självklart har Patrik och jag lekt, myst och busat, och så har jag ju lagat mat och skrivit några jobbansökningar. Men det är ju såna där grejer jag gör mer eller mindre varje dag.

Kort och gott en riktigt bra dag. Nu ska den avslutas med lite slösurfande, och sen ska vi dricka te. Frågan är om vi inte ska få en varsin liten rimbo-bulle som blev över när de andra frystes in. Det har ju varit en produktiv dag, och det är ju synd om de ligger och blir dåliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar