04 juli 2012

Tredje tidiga morgonen

Nu börjar det kännas att det varit många tidiga mornar den senaste tiden. Idag är det tredje dagen jag börjar klockan 6, och jag skulle inte tacka nej till en sovmorgon... Jag har så mycket respekt för er som jobbar så här jämt! Men å andra sidan tror jag ni är duktigare på att gå och lägga er i tid på kvällarna också.

Igår åkte David och Patrik iväg till Norrtälje, så jag och Porsche är ensamma här ett par dagar. Jag passade på att sticka hela kvällen igår, och trots att det är en massa enfärgad slätstickning så fastnade jag. Ni stickare vet vad jag menar... "Bara det här varvet också"... Det är så sällan jag kan sitta i flera timmar och sticka, så det gjorde det ju inte lättare att sluta direkt.

1 kommentar:

  1. Hej bästaste Anna!
    Vad roligt det är att läsa dina inlägg! Jag kan se framför mej hur du stickar o stickar o....armen blir liksom förlamad:-) Sådär blir jag när jag löser korsord bl a, kan inte sluta. (i övrigt kanske det inte finns några paraller, eller?)
    Hoppas du också får trevligt i Harka!

    SvaraRadera